Wilt u het digitaal bestelproces van uw website optimaliseren? Grippr is er om u te helpen bij het efficiënter inrichten van uw inkoopprocessen, middels het automatiseren en digitaliseren van zowel data als werkzaamheden. Zo bieden wij diverse innovatieve, technologische oplossingen aan met betrekking tot het optimaliseren van het digitaal bestelproces zoals het toevoegen van een OCI als koppeling aan uw webshop.
OCI staat voor Open Catalog Interface en is een koppeling tussen de webshop en het e-procurement systeem van de klant. Deze koppeling maakt het mogelijk voor de klant beschikking te krijgen over eigen bestellijsten en prijzen, evenals de beschikbaarheid van producten. Door de OCI kunnen klanten via de webshop een inkooporder aanmaken, die op een later moment wordt goedgekeurd en geplaatst. Het toevoegen van een OCI als koppeling in een webshop, is een manier om uw digitaal bestelproces te optimaliseren en zo dus winstgevende voordelen te faciliteren. Aan de hand van deze dienst vindt er in uw organisatie namelijk een efficiëntere communicatie plaats, waardoor tijd én geld wordt bespaard. Bovendien vinden er geen dubbele invoerhandelingen plaats. De klant heeft toegang tot alle productinformatie van de webshop, zoals de voorraad en de prijzen van de producten. Dit leidt vervolgens tot een hogere klanttevredenheid en een betere klantenbinding. Dat is ideaal voor uw onderneming.
Wilt u uw digitaal bestelproces optimaliseren middels het toevoegen van een OCI aan uw webshop? Grippr is dé inkoopadviseur bij aanbesteding die u graag informeert over de mogelijkheden. Neem contact met ons op en maak direct een afspraak voor een kennismakingsgesprek. U bereikt ons door te bellen naar 085 – 007 44 33, een e-mail te sturen naar info@grippr.nl of door het contactformulier in te vullen.
consultancy
software
professionals