Het invoeren dan wel inlezen, goedkeuren en betaalbaar stellen van (papieren of pdf) facturen en bonnetjes is tijdrovend en daardoor kostbaar. Dat kan veel gemakkelijker. Wij zorgen ervoor dat, met standaard software, facturen en bonnen geautomatiseerd worden ingelezen en verwerkt. Uw medewerkers dienen hun declaraties met een druk op de knop in, uw leveranciers factureren op basis van XML en u houdt controle.
Advies: Grippr heeft de juiste expertise om uw factuurproces te optimaliseren en uw factuurproces te voorzien van de juiste software. Wij kunnen u zelfs volledig ontzorgen door deze werkzaamheden turn-key op te leveren. Natuurlijk kunt u ook een interim professional van Grippr laten participeren in uw team. U beslist.
Bij Grippr vallen de volgende werkzaamheden onder invoices en payables:
Software: wij zetten innovatieve (cloud) software in die past bij uw vraagstukken en bij uw organisatie. Wij hebben ervaring met onder andere Declaree, Xpenditure, Esize, Easysystems, Basware en TBlox.
Direct resultaat: