Uw organisatie doet zaken met honderden, misschien wel duizenden leveranciers. Zeker als inkoop niet volledig is gecentraliseerd, kan het lastig zijn overzicht te houden over al die partijen, hun contactgegevens, leveringsvoorwaarden en certificaatbeheer. Een leveranciersportaal zorgt voor een centrale opslag van leveranciersgegevens maar vooral voor juiste en accurate gegevens. Leveranciers vullen NAW-gegevens zelf in binnen het portaal. Ook vragen op het gebied van duurzaamheid, certificering, kinderarbeid kunnen beantwoord worden. Een ander groot voordeel van een Supplier Portal is het kunnen communiceren met leveranciers via het portaal. Zaken als contractverlengingen, wijzigende voorwaarden maar ook een bericht over bijvoorbeeld “No Gift Policy” kunnen centraal worden uitgestuurd.
Een Supplier Portal biedt grote kwantitatieve en kwalitatieve voordelen tegen relatief lage implementatie- en maandelijkse kosten. Wij richten uw self-service leveranciersportaal volledig in; uw leveranciers houden het zelf actueel. Uw mensen in Business, Finance en Procurement hebben de juiste informatie in een oogwenk beschikbaar. Onze cloud-based supplier portal is de logische stap naar supply chain finance.
Advies: Grippr heeft de juiste expertise om uw vendor management te optimaliseren en uw leveranciersmanagement processen te voorzien van de juiste software. Wij kunnen u zelfs volledig ontzorgen door de leveranciersmanagement werkzaamheden turn-key op te leveren. Natuurlijk kunt u ook een interim professional van Grippr laten participeren in uw team. U beslist.
Bij Grippr vallen de volgende werkzaamheden onder supplier management:
Software: Wij zetten innovatieve (cloud) software in die past bij uw vraagstukken en bij uw organisatie.
Direct resultaat: