Wilt u uw contract- en leveranciersmanagement beter inrichten? Grippr biedt u een oplossing en softwarepakket op maat aan. Op elk gewenst moment kunt u de gegevens inzien en wijzigen waar nodig. Zo houdt u op een efficiënte manier controle over uw contract- en leveranciersmanagement, zonder hier veel tijd aan kwijt te zijn. Bent u benieuwd naar hoe u uw contract- en leveranciersmanagement digitaal inricht? Wij voorzien u graag van deskundig en persoonlijk advies op het gebied van contract- en leveranciersmanagement.
Aan de hand van goed contract- en leveranciersmanagement ontvangt u antwoord op prangende vragen. Wanneer is bijvoorbeeld het contract opgesteld en wat zijn de bijzonderheden van elk contract? U ziet alle details van ieder contract overzichtelijk in de contractbeheersoftware. Loopt het contract bijna af? Dan krijgt u een automatische melding. De software zorgt er voor dat gegevens eenvoudig gemonitord en gewijzigd worden. Wij geloven dat goed ingericht contract- en leveranciersmanagement de sleutel is tot een winstgevende inkoop.
Vanuit onze visie vinden wij maatschappelijk verantwoord ondernemen erg belangrijk. Daarom besteden wij hier extra aandacht aan binnen al onze inkooptrajecten en naast bijvoorbeeld ons contract- en leveranciersmanagement. Zo werkt elke consultant binnen Grippr minimaal één dag per jaar gratis voor een goed doel.
Wilt u direct zorgen dat uw processen sneller en gemakkelijker verlopen? Neem contact met ons op om met onze hulp de stappen naar leveranciersmanagementsucces te zetten. Wij maken graag een afspraak om uw situatie in kaart te brengen. Aan de hand van de verkregen gegevens voorzien wij u van advies en brengen we de acties in kaart die ondernomen dienen te worden. Een afspraak maakt u via het contactformulier of telefonisch via 085 – 007 44 33. U wilt toch ook grip krijgen op uw contract- en leveranciersmanagement? U bent wellicht ook geïnteresseerd in onze andere diensten als Best Value Procurement.
consultancy
software
professionals