Grippr.nl > Leveranciersmanagement
Grippr.nl > Leveranciersmanagement
Wilt u uw contract- en leveranciersmanagement beter inrichten? Grippr biedt u een oplossing en softwarepakket op maat. Op elk gewenst moment kunt u de gegevens inzien en wijzigen waar nodig. Zo houdt u op een efficiënte manier controle over uw contract- en leveranciersmanagement zonder hier veel tijd aan kwijt te zijn. Benieuwd hoe u uw contract- en leveranciersmanagement digitaal kunt inrichten? Wij voorzien u graag van deskundig en persoonlijk advies.
Wanneer is het contract opgesteld en wat zijn de bijzonderheden van elk contract? U ziet alle details van ieder contract overzichtelijk in de contract management software. Loopt het contract bijna af? Dan krijgt u een automatische melding. De contractbeheer software zorgt er voor dat gegevens eenvoudig gemonitord en gewijzigd worden. Wij geloven dat goed ingericht contract- en leveranciersmanagement de sleutel is tot een winstgevende inkoop.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen vinden wij belangrijk. Daarom hanteren wij dit binnen al onze inkooptrajecten. Zo werkt elke consultant binnen Grippr minimaal één dag per jaar gratis voor een goed doel.
Wilt u direct zorgen dat uw processen sneller en gemakkelijker verlopen? Neem contact met ons op. Wij maken graag een afspraak om uw situatie in kaart te brengen. Aan de hand van de verkregen gegevens voorzien wij u van advies en brengen we de acties in kaart die ondernomen dienen te worden. Een afspraak maakt u via het contactformulier, per mail via info@grippr.nl of telefonisch via 085 – 007 44 33. U wilt toch ook grip krijgen op uw contract- en leveranciersmanagement?
consultancy
software
professionals