Grippr.nl > Inkoop- en contractmanagement
Grippr.nl > Inkoop- en contractmanagement
Grippr biedt u een softwarepakket om alles rondom de inkoop- en contractmanagement efficiënter in te richten. Een doordacht inkoopbeleid leidt tot meer winst. U kunt minder leverancierscontracten onderhouden zonder dat dit invloed heeft op de totale winst. Klinkt interessant? Wij vertellen u er graag meer over.
Wat zijn uw inkoopbehoeften en wat zijn de juiste leveranciers om mee samen te werken? Wij gaan graag met u om tafel zitten om een passende inkoopstrategie vast te stellen. Een strategie die leidt tot een efficiëntere inrichting van uw inkoop- het contractmanagement. Enkel door grip te krijgen op uw leveranciers- en contractmanagement kunt u uw gehele inkoopproces verbeteren. Wat hiervoor nodig is, is transparantie, controle en goede communicatie. Dat vindt u in een geschikt softwarepakket waar alles op één plek staat. Een digitaal portaal voor al uw administratie rondom inkoop- en contractmanagement.
Dankzij ons inkoopadvies en onze digitale oplossingen kunt u 24/7 bij alle gegevens. U wijzigt en vult informatie eenvoudig aan. Loopt er binnenkort een contract af? Dan krijgt u automatisch een melding. Contracten met elkaar vergelijken? Het kan allemaal. Wilt u weten waar uw voornaamste kostenposten liggen? vraag dan een spend analyse aan. Met behulp van deze gegevens toetst u uw inkoopbeleid. Ontvangt u graag meer informatie over deze oplossingen? Stuur dan een mail naar info@grippr.nl of bel naar 035 – 646 27 18. Ons adviesbureau staat u graag te woord.
consultancy
software
professionals