Optimaliseer uw proces rondom Purchase-to-Pay met behulp van P2P-software. Bij Grippr hebben wij de juiste expertise om uw processen van bestellen tot betalen te optimaliseren en uw P2P-proces te voorzien van de juiste software. Hiermee bespaart u niet alleen tijd, maar ook kosten! Ontdek wat wij als P2P-consultant voor u kunnen betekenen.
Als P2P-consultant hebben wij ruime kennis en ervaring in de optimalisatie van P2P-processen. Binnen het proces van Purchase-to-Pay valt onder andere het digitaal bestellen van goederen en diensten en het digitaal goedkeuren van een bestelling. Daarnaast valt hier ook het digitaal gereed melden van een dienst, of ontvangstmelden van goederen, de geautomatiseerde factuurafhandeling en de boeking en de betaalbaarstelling onder. Als P2P-consultant helpen we u met het inrichten en optimaliseren van dit proces met behulp van de voor u geschikte P2P-software. Wij zetten innovatieve (Cloud) software in die past bij de vraagstukken die u heeft binnen de organisatie. Bij ons vallen de volgende werkzaamheden onder Purchase-to-Pay:
Ons bureau zet innovatieve software in die naadloos aansluit bij zowel uw organisatie als uw vraagstukken. Wij werken onder meer met de software ContractNow. Dit is een contractbeheersoftware, waarmee u een professioneel en overzichtelijk contractmanagement realiseert. Meer weten? Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden van de ContractNow software.
Wilt Grippr inschakelen als uw P2P-consultant? En wilt u meer informatie inwinnen omtrent onze software, zoals ContractNow? Wij zijn een innovatief, technologisch gedreven inkoopadviesbureau dat u helpt met het creëren van optimale inkoopprocessen en de beste waardeverhouding, zoals bij Best Value Procurement. Krijg inzicht en ontdek wat anders ingericht kan worden voor een optimaal inkoopproces. Informeer naar de mogelijkheden over P2P-software, zoals ContractNow software, door te bellen naar 085 – 007 44 33 of een e-mail te sturen naar info@grippr.nl.
consultancy
software
professionals